Skip to main content

Segmen: Blogwalking By YangBaik



Segmen:  Blogwalking By YangBaik


ok. untuk memenuhi syarat segmen ini.. saya akan menjawab semampu saya..

Kenapa saya join segmen ini??
Pertama, saya memang suka join segmen, GA yang dianjurkan oleh blogger-blogger otai..
Kedua, boleh berkenalan dengan blogger-blogger dari seluruh pelusuk negara. Cewahh..:) Boleh belajar teknik penulisan dari mereka2 yang hebat ni.. Kita blogger newbie.. 

Kebaikan blogwalking menurut pendapat saya?
Pertama, boleh melawat blog orang sambil membaca entry-entry mereka.. Boleh jadi inspirasi nak upgrade teknik penulisan dan teknik penyusunan blog biar makin kemas, cantik..
Kedua, macam biasa, berkenalan dengan blogger lain .. hehehe

Harapan mengenai sejarah kemerdekaan Malaysia
Harapan saya agar kisah pejuangan pendekar kita dahulu tidak akan dilupakan. Selamat Hari Merdekaa!!! 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Miakassim Dot Com 10 Tahun

Saya jumpa blog ini melalui blog orang lain ketika saya sedang scroll di reading list. Tapi blog siapa, saya dah lupa.. Hehehehe.. Blog ini kemas dan paling penting, loading lajuu... Goodluck untuk diri saya, serta penganjur.. Semoga GA ini sukses yawww..

Segmen Blogwalking YanieYusuf 2016

Segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com