Skip to main content

Balik kampong..ooOOoooOOO balik kampong~~

Hai kepada semua pembaca (Acah2 ramai pembaca) , Alhamdulilah cuti aku dah pun diluluskan oleh boss aku yang baik hati (Terpaksa bagi sebenarnya, sebab cuti aku banyak sangat...hahahahaha👿) , dan aku punya cuti bermula pada 24 Dec 2016, dan masuk kerja taun depan..hahahahaha (kalau kata seminggu bunyi mcm kejap, so ckp la taun depan, baru la mcm lama cuti aku ni...hahaha), tapi sangat padat jadual aku, bermula pada 24hb kenduri sepupu aku di kuantan, 25hb bertolak ke kuala lipis, kerana 26hb anak sepupu aku pulak ada kenduri sikit, 27hb balik semula ke kuantan...peewhh~~ 4 hari yang sangat padat...in sya allah mak aku dan adik-adik nak mengikut aku balik, so takde la sunyi sangat perjalanan balik aku tu...hahahahaha
Kalau takde aral melintang, aku akan update blog ni, dan kalau aku ingat bawak balik laptop aku laa.... in sya allah petang jumaat aku akan bertolak balik ke kuantan, doakan perjalanan aku yer....
Sebenarnya sangat lama aku tak balik kuantan rumah mak aku tu, agak exited sebenarnya untuk ride balik, sampai aku mengira detik, saat, waktu, minit, jam, hari, milisaat dan segala jenis fomula pengiraan waktu yang sama waktu dengannya...hahaha...sejak dari hari isnin aku da start tengok youtube, search lagu untuk aku dengar atas motor nanti 
      !!! AMARAN, JANGAN TIRU AKSI INI KERANA SANGAT BERBAHAYA DAN MENYALAHI  !!!
                                                            !!!  UNDANG-UNDANG JALAN RAYA !!!
Err mcm aku dah Ter biasa so takpe la ye, hihihi...(Jangan bagi tau mak aku, kalau x aku malas update blog da) 
Motor aku pun takde la sihat sangat so aku jangka perjalanan kali ni yang paling lama, ETA 4 jam - 4jam lebih...sebab aku akan banyak berhenti rehat (rider pon da tua, xlarat sangat da..hahaha), dan aku nak cuba buat entri tentang perjalanan aku yang ni, pengaruh tengok blog kawan kepada kawan, yakni juga seorang bikers, tengok diorg buat entry best je....nak jugak aku try buat, mana tau dapat sambutan lebih sikit dari pembaca..hahahaha (acah pembaca ramai, dan penulis yang terkenal...hahahaha).
Nanti kalau ad masa aku update lagi ye gais....
Sekian dulu buat masa ni...tataaaaa....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Giveaway Miakassim Dot Com 10 Tahun

Saya jumpa blog ini melalui blog orang lain ketika saya sedang scroll di reading list. Tapi blog siapa, saya dah lupa.. Hehehehe.. Blog ini kemas dan paling penting, loading lajuu... Goodluck untuk diri saya, serta penganjur.. Semoga GA ini sukses yawww..

Segmen Blogwalking YanieYusuf 2016

Segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com